Kitap ince bir kitap olduğu için bir günde bitirdim . Kitabı almadan önce buradaki yorumlara baktım tavsiye edeni çoktu..Ancak büyük bir hevesle başladığım kitap bende hayal kırıklığı yarattı evet anladığım ve beğendiğim yerler oldu ama pek anlamadığım bir kitap oldu açıkçası
Ve terk etmeden önce pazar yerini, kimsenin eli boş dönmediğinden emin olun !
Çünkü muhtaçların ihtiyacı karşılanmadığında, yeryüzünün yüce ruhu huzur içinde uyuyamaz rüzgarın bağrında.