“Aşıklar, ego sınırlarının eriyip gittiğini eriyip gittiğini ve tek bir birime dönüştüklerini hissederler. Bu eriyip bir olma halinde anneyle ilkel sembiyotik bağa dönüşü görmek pek çok bakımdan mümkündür. Her iki eş de tıpkı çocukluğun Cennet Bahçesi’nde olduğu gibi bütün duygusal ihtiyaçlarının eksiksiz karşılandığını hisseder.”