'"Artık ölmeliyim, ruhum amacına ulaştı ne de olsa.Sonunda bilgimi, doğumumun dar mağarasından da öte bir dünyaya ulaştırdım. Yaşamın amacı budur... Var oluşun sırrı budur."
Dünyanın mütevazı kişilere miras kalması gerekirdi ama tam aksine gençlere kaldı. Kendi ruhlarına bakmak yerine bilgisayar ekranlarına bakan teknoloji bağımlılarına..