Dün ablamı Mersin'e bıraktık ve ben bir çocuğun en sevdiği, uyurken bile yanından ayırmadığı, dünyası sadece ondan ibaret olan oyuncağının kaybolduğunda yaşadığı o hüznü, yüreğinin en önemli parçasını okyanusların karanlık derinliklerinde kaybolması gibi bir duygu hissediyorum. Umarım en kısa zamanda o küçük çocuk oyuncağının yokluğuna alışır.