Bir akıl iyidir, ama iki akıl daha iyidir. Tanrı bir insana akıl veriyor, bir başkasına iki, diğerine ise üç… Diğerine üç, doğru… Biri, annenin doğurduğundaki akıl, diğeri okumaktan gelen akıl, üçüncüsü de iyi yaşamaktan… İşte böyle birader, bir insanda üç akıl varsa iyidir. Öyle birisine yaşamayı geçtim, ölmek bile kolaydır. Ölmek bile…
Çünkü insan hiçbir umut beslemediği zaman durumu kabullenebiliyor ama kapkara bulutlar arasından iğne ucu kadar kendini gösteren bir güneş ışını belirince bütün dünyası o ışığa bağlı oluyor.