“Sevip de söylemediğim şarkılar var.
Bir dizesini asla hatırlayamadığım şiirler...
Keşke, keşke o ben olsaydm, dediğim hikaye
kadınları...
Düşlerim var.
Uyandığımda yalnızca başını hatırladığım
ve asla sonunu görmeyi beceremediğim...
Bir adam var düşümde, tam dokunacakken
uyandırıldığım.
Bir adam, sonumuzun ne olacağını hiç
öğrenemediğim.
Düşümde bir adam var, benim mi
bilemediğim.
Bir adam var diyorum, düşünüp düşümden
ayrı kaldığım.”