#kitapyorumu
#geçecekmi?
#GökhanÇınar
#DestekYayınları
Var mı yaralanmamış olan?
Var mı gerçekten hiç utanmamış olan?
Kusurlarımızı ellerimizle kapatmadık mı?
Sırlarımızı sıkı sıkı saklamadık mı?
Yaralarımızı gülümsemelerin arkasına saklamadık mı?
Utanıyoruz tabi utanmayalım mı?
“Dünyayı utanç kurtaracak diyor” Bergman
“Kendi kendisinden utanmayan yeryüzünde hiç kimseden utanmaz” diyor Neşet Ertaş.
Kaç acıdan düştüm, kalktım da çıktım. Yorgunluğuma,kırgınlığıma, hayal kırıklığıma da sıkıca sarıldım. Benim onlar dokunursam, iyileşirler. Onlardan bir tane daha yok. Benden bir tane daha yok.
Elimden gelenle, aklımdan geçenle, hayatımda kalanla, benden gidenle, gözümde tütenle benim.
Kimseye benzemem ve kimse benzemez bana.
Sıradan bir kişisel gelişim kitabı gibi değildi onu yapmayın şunu söylemeyin şöyle yaparak şu şekilde ilerleyin diyerek nasihatları yoktu. Farklı bir pencereden çocukluğumuzun ve gençliğimizin yarım kalan anılarının onarılmasıydı. Psikolog olan yazar psikolojik yönden farklı ayrıntılarla okuyucuyla buluşmuş. Ben yazarın anlatımını beğendim.
Geçecek mi? sorusunun cevabı bu kitapta..