Sürükleyiciydi. Hikayeyi ve anlatım tekniğini beğendim. Çok hoşuma giden betimlemeler ve benzetmeler oldu. Hoşuma gitmeyen şeyler okuyucuyu aptal gibi hissettiren kısımlar, yani tasvir edilen karakterin isminin gözümüze sokarak tekrar söylenmesi oldu. Bir de anakronik bi şekilde bakıyorum ama bu kadar akraba evliliği, cariyelik, ırkçılık ve küçük yaşta evlilik/büyük yaş farkları sinirimi bozdu ister istemez. Dönemine göre feminist bir niteliği olduğunu biliyorum. Yazarın baştaki mektupta belirttiği ilham kaynağı (sıcak odasında doğanın güzelliğine hayran bir şekilde karı, fırtınayı izlerken gördüğü, sokakta yürüyen aciz ve fakir kadınlar) çok ilgimi çekti. Keşke daha fazla eseri yayımlanmış olsaydı. Bu kitap beni iyilikle kalmaya ikna etti ve umut verdi. Okunması gerektiğini düşünüyorum.