Her gece bir hüzün, bir keder çöküyor üzerime. Kardeşler, kardeşler, zehirleniyoruz, çürüyoruz, ölüyoruz, yaşadıkça tükeniyoruz, sefaletin içine gırtlağımıza kadar batıyoruz.
"Renklerin anlamı orada karşımızda olmaları ve onları görmemizdir," dedi öteki.
"Görmeyene kırmızı anlatılamaz.
"Münkirler, zındıklar, inançsızlar da Allah'1 inkâr etmek için onun gözükmediğini söylerler," dedi atı çizen kör nakkaş.
"Oysa o görene gözükür," dedi öteki usta.
"Kuran-ı Kerim bu yüzden görenle görmeyenin hiç bir olmayacağını söyler.
Resmin, güzelliğiyle insanı hayatın zenginliğine, sevgiye, Allah'ın yarattığı âlemin renklerine saygıya, iç düșünceye ve imana çağırması önemlidir. Nakkaşın kimliği değil.