Birey olarak hiçkimseden yakınmadım; birey olarak hiçkimse tekbaşına suçlu değildir. Ama, Atatürk’ün ölümünden sonraki bütün hükümetler, şimdiki hükümet ençok olmak üzere, basamak basamak suçludurlar. Ensonuncu hükümet en suçlu olandır.
Ah olabilse de, ah elimden gelse de bütün Türkiye’yi sanki tek insanmış gibi iki yakasına yapışıp sallasam sallasam, silkelesem silkelesem, sarssam sarssam…