Kitabı halen okuyorum. Rob’un öldürülmesini dört gözle bekliyorum. Kendi etti kendi bulacak. Bu arada seri de gül yüzü gören yok. Bu yüzden gerçek dünyayı bu anlamda çok iyi yansıttığını düşünüyorum. Herkes mutsuz :)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitabı halen okuyorum. Rob’un öldürülmesini dört gözle bekliyorum. Kendi etti kendi bulacak. Bu arada seri de gül yüzü gören yok. Bu yüzden gerçek dünyayı bu anlamda çok iyi yansıttığını düşünüyorum. Herkes mutsuz :)