Zülfü Livaneli'nin okuduğum ilk kitabıydı ve hayal kırıklığı oldu benim için. İçerik ve üslup açısından zayıf bir roman. Konu etkileyici fakat daha güzel kurgulanabilirdi. Yazılmak için yazılmış izlenimi verdi kitap bana ve gereksiz ayrıntıları vardı. Ve kitabın sonu..Kesinlikle havada kalıyor kitabın sonu eksik kalıyor. Yazara karşı önyargılı olmak istemiyorum birkaç kitabını daha okuyacağım. Yazarla Huzursuzluk kitabı ile tanışmanın doğru fikir olmadığını söyleyebilirim.