Hep gözlerinizdeki ışıltıya bakarak gülümserdim. Çünkü birisi de benim ışıltıma bakmıştı. Şimdi bakamıyorum. Affedin. Affedin elimden bir şey gelmiyor. Affedin ışıltınızı kaybedenlerin hayat hikayeleri dolaşıp duruyor okuyamıyorum onları , orada sizin başarı hikayeleriniz olması gerekirken biz neden olduğunu bulmaya çalışıyoruz. Neden size yapıldı ? Neden sizin hayatlarınız alındı ? Çok üzgünüm.