Mehmet uğur G.

Mehmet uğur G.
Youtube kanalımızı ziyaret etmeyi ve abonemiz olmayı unutmayın lütfen Kuantum Fiziği konusunda videolar çekiyoruz 🅰︎🅶︎🆄︎🅼︎🅼︎🅴︎🅳︎🆈︎🅰︎ ᵃˢᵃᵍⁱᵈᵃᵏⁱ ˡⁱⁿᵏᵉ
Lisans
İstanbul,/ Şile/Ağva
100 okur puanı
Mart 2016 tarihinde katıldı
Dolmuşlarımdan Bu Kadar
Bugün de geceye içimden dolmuşlarımı boşlatmak geçti. Belki çoğu zaman geçiyor ama içime atıyorum. Kim bilir kim okur falan. Ama onun okumayacağı kesin. Belki biraz kendimce Aşk ya da öyle sanıyorum. Çoğu zaman da sanarım zaten bu da onlardan olsa gerek. O kadar dolumuşum ki yazamadıklarımın çoğu içimde mahkum. Alışmışlar mahkum hayatına. Gün yüzüne çıkmak onlar için utanç vericidir artık. Mahkum kelimelerim. Gardiyan gururum. Aman fazla söz etmiyeyim gardiyan incinmesin. O nun yanın da olupta onun olmamak can atıcı. O nun yanın da olupta o nun en uzağı olmak gönül kırıcı . Kalp zehir olsa içerim der ama aklım vaz geç gönül der. Yaşamasaydım keşke daha önce aşkı. Şimdi kör düğüm olmuş, o nun bakmaya uğraşmadığı gözleri için kırk takla atartım.Ama işte dibine kadar yaşadım daha önce aşkı. Kör olmayı geçtim belki psikoloji okuyanlar bilir ben onun için Aşka taptım, daha önce. Bu da pisikoloklar tarafından sağlıklı düşünemyen insan anlamına gelir. Hayır keşke aşkı yaşamasaydım daha önce de ziyan olamasaydı. Ziyan olmaktan kastım Aşk bir kere gelir derler, karşında ki kim olursa olsun onla yaşarmışsın. Bu aynı bildiğimiz ota da konar boka da hesabı. İşte benim aşkım ne ota kondu ne de boka benim Aşkım boşa gitti boşaaaaa. Yaşanacak yaşatacak aşkım kalmadı. Öyle ortakarda kaldım . Kimseye hayranlık duyamıyorum. Kimseye bağlanamıyorum. Bağlansamda bir heves ertesi gün umursamıyorum. Şimdi bazıları akıllanmışsın derler. Desinler eyv. Akıllanmak güzeldir. Ama yaşayacak aşk yokken bir şeyler eksik. İşte o bunları okumayacak. Dolmuşlarımı yazdım şimdi belki okusa, biraz üzelecek ya da tam tersi bana gülerek acıyacak. Kimse ne düşündüğümü bilmesin, ben su üstündekileri , özgür olan kelimelerimi dile getirmeye çalışdım. Mahkumlarım hala gardiyanlarımın elinde . Çıkamazlar
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kısa ve öz
Neyse ya diyip tüm yazmak istedikleri mi yazdmadan bitiriyorum.

Mehmet uğur G.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·164 syf.··
31 saatte okudu
·
2017 16. kitabı
Alfred Adler
8.3/10 · 785 okunma
Puan vermedi·164 syf.··
2017 16. kitabı
·
31 saatte okudu
·
Okunma: 10 Aralık 2017 21:37
Okurken genelde çocukluk yıllarıma gidip gidip durdum. Hatta bazen kitabı kenra koydum ve aklıma gelen o çocukluk anılarımı seyrettim. Bazen hiç hatırlayamadığım çocukluk anılarımı bile hatırladım. Bilemiyorum kitabı okurken içimde hep çocukluk anılarım vardı. Hatta çok derin bir şekilde çocukluk anılarımı hissettim diyebilirim. Aslında kitap daha çok geçmişte yaşadığımız olayların günümüze nasıl yansıdığından bahsediyor. Bizim küçük yaşalarda yaşadığımız olayların bazı açıklamaları ileriki yaşlarda iyi veya kötü olarak karşımıza çıkabiliyormuş. Bu olayların iyisine ; hayatın olumlu yönü , kötüsüne ; aşağlık kompleksi deniyor. Yazarımız derinden insan psikolojsini inceliyor Ve aşağılık kompleksi sorunun tedavisini de kitabında tek tek anlatıyor... Şimdi bu kitabın bana ne gibi bir yararı oldu derseniz şu an kendimi çok aşağılanmış hissediyorum diyebilirim. En anzından bana bir şeylerin yolunda gittmediğini ve bu yolda gidersen düzelmeyeceğini gösterdi de diyebilirim. Şöyle diyebilirim ki kimin çocukluğu şahane geçmiş veya kötü geçmiş dersek yazarımız insan psikolojisi açısından baktığı için her türlü sorunu çıkartabiliyor... Kısacası OrhanGencebaydan” HATASIZ KUL” olmaz şarkısını herkese armağan ediyorum...
Yaşam BilgisiAlfred Adler · İlya Yayınevi · 2016785 okunma
Puan vermedi·426 syf.··
2017 15. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 07 Aralık 2017 00:23
Keşke daha önce okuyabilseymişim. Okuduktan bjsonra konuştuğumuz dilin ne kadar önem anladım. Atatürk ölmeden önce son sözlerinden biri de konuştuğumuz dilin ne kadar önemli olduğunu ve dilimize daima sahip çıkmamızın gerektiğini vurgulamış... Şimdi ise .O.Sinanoğlu dilimzin ne kadar değiştiğini ve değişmekte olduğunu bu güzel kitabında anlatmakta... O sinanoğlu Atatürk ün bıraktı değerleri kitabında bir çok kez vurguluyor en çokta Atatürk ün yazdığı geometri kitabından bahsediyor ... Daha sonra, Türk dilinin hangi okulların açılmasıyla bozulduğundan ve bu okulların kimler tarafından yönetildiğinden bahsediyor. Yazdığı konular üzerinde bir çok kez durmadan edemiyor O.sinanoğlu her seferinde tüm konuların üzerine basa basa açıklıyor Kitabı elineze aldığınız da be kadar değerli bir eser olduğunu anlayacaksınız
Bye Bye TürkçeOktay Sinanoğlu · Bilim & Gönül Yayınevi · 20195,7bin okunma