Mehmet uğur G.

Mehmet uğur G.
Youtube kanalımızı ziyaret etmeyi ve abonemiz olmayı unutmayın lütfen Kuantum Fiziği konusunda videolar çekiyoruz 🅰︎🅶︎🆄︎🅼︎🅼︎🅴︎🅳︎🆈︎🅰︎ ᵃˢᵃᵍⁱᵈᵃᵏⁱ ˡⁱⁿᵏᵉ
Lisans
İstanbul,/ Şile/Ağva
100 okur puanı
Mart 2016 tarihinde katıldı

Mehmet uğur G.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·164 syf.··
31 saatte okudu
·
2017 16. kitabı
Alfred Adler
8.3/10 · 785 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi·164 syf.··
2017 16. kitabı
·
31 saatte okudu
·
Okunma: 10 Aralık 2017 21:37
Okurken genelde çocukluk yıllarıma gidip gidip durdum. Hatta bazen kitabı kenra koydum ve aklıma gelen o çocukluk anılarımı seyrettim. Bazen hiç hatırlayamadığım çocukluk anılarımı bile hatırladım. Bilemiyorum kitabı okurken içimde hep çocukluk anılarım vardı. Hatta çok derin bir şekilde çocukluk anılarımı hissettim diyebilirim. Aslında kitap daha çok geçmişte yaşadığımız olayların günümüze nasıl yansıdığından bahsediyor. Bizim küçük yaşalarda yaşadığımız olayların bazı açıklamaları ileriki yaşlarda iyi veya kötü olarak karşımıza çıkabiliyormuş. Bu olayların iyisine ; hayatın olumlu yönü , kötüsüne ; aşağlık kompleksi deniyor. Yazarımız derinden insan psikolojsini inceliyor Ve aşağılık kompleksi sorunun tedavisini de kitabında tek tek anlatıyor... Şimdi bu kitabın bana ne gibi bir yararı oldu derseniz şu an kendimi çok aşağılanmış hissediyorum diyebilirim. En anzından bana bir şeylerin yolunda gittmediğini ve bu yolda gidersen düzelmeyeceğini gösterdi de diyebilirim. Şöyle diyebilirim ki kimin çocukluğu şahane geçmiş veya kötü geçmiş dersek yazarımız insan psikolojisi açısından baktığı için her türlü sorunu çıkartabiliyor... Kısacası OrhanGencebaydan” HATASIZ KUL” olmaz şarkısını herkese armağan ediyorum...
Yaşam BilgisiAlfred Adler · İlya Yayınevi · 2016785 okunma
Puan vermedi·426 syf.··
2017 15. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 07 Aralık 2017 00:23
Keşke daha önce okuyabilseymişim. Okuduktan bjsonra konuştuğumuz dilin ne kadar önem anladım. Atatürk ölmeden önce son sözlerinden biri de konuştuğumuz dilin ne kadar önemli olduğunu ve dilimize daima sahip çıkmamızın gerektiğini vurgulamış... Şimdi ise .O.Sinanoğlu dilimzin ne kadar değiştiğini ve değişmekte olduğunu bu güzel kitabında anlatmakta... O sinanoğlu Atatürk ün bıraktı değerleri kitabında bir çok kez vurguluyor en çokta Atatürk ün yazdığı geometri kitabından bahsediyor ... Daha sonra, Türk dilinin hangi okulların açılmasıyla bozulduğundan ve bu okulların kimler tarafından yönetildiğinden bahsediyor. Yazdığı konular üzerinde bir çok kez durmadan edemiyor O.sinanoğlu her seferinde tüm konuların üzerine basa basa açıklıyor Kitabı elineze aldığınız da be kadar değerli bir eser olduğunu anlayacaksınız
Bye Bye TürkçeOktay Sinanoğlu · Bilim & Gönül Yayınevi · 20195,7bin okunma

Mehmet uğur G.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·426 syf.··
7 günde okudu
·
2017 15. kitabı
Oktay Sinanoğlu
8.9/10 · 5,7bin okunma
Puan vermedi·456 syf.··
2017 14. kitabı
·
134 günde okudu
·
Okunma: 01 Aralık 2017 03:37
Çok güzel bilgilendirici bir kitaptı . Her konusunda hayrete düşmeden edemedim. Kendime küçük bir not defteri edindim ve şöyle bir başlık atarak ;" Araştıralacaklar" diye not tuttum. Daha sonra bu konuları internet üzerinden daha ince ayrıntısına kadar araştırdım. Gerçekten olağan üstü bir kitaptı. Çok zevkli ve eğlenceli de geçti diyebilirim. Benim açımdan tabi ... Konu olarak çok derin . Kendinizi kitaba vermediğiniz müddet bir çok şeyin su üstünde kalacağı kesin . İyi okumlar diliyorum
Tarih
Homo Deus: Yarının Kısa Bir TarihiYuval Noah Harari · Kolektif Kitap · 201714,4bin okunma