Benim gitme vaktim yaklaşıyor, artık ayrılmak zorundayız... Ben öleceğim, sizlerse yaşamaya devam edeceksiniz. Hangisinin daha iyi olduğunu yalnızca Tanrı bilir.
Gerçek şudur ki, devlette gerçekleşen pek çok kanunsuz ve adaletsiz işe karşı doğrulukla savaşarak sizlere ya da herhangi bir topluluğa karşı gelen biri ölümden kurtulamaz. Evet, kısa bir süreliğine bile adalet adına çalişan bir insanin, yaşayabilmesi için devlet adamı değil, sadece bir vatandaş olarak kalması gerekmektedir.