Kitaptan bir alıntıyla taçlandırmak istiyorum
"bir kadının,hayatının bazı anlarında istemeden ve farkında olmadan bazı gizli güçlerin esiri olabileceği gerçeğini reddetmesinin altında; insanın kendi iç güdülerinden,doğasındaki şeytanlıklardan korkmasının yattığını, bazı insanların kendilerini "kolay baştan çıkarılanlar"dan daha güçlü,daha namuslu,daha temiz hissetmekten zevk aldıklarını söyledim."
Kitap güzel konu güzel herşey güzel ama kitapta bir cok kere dedimki ayni cümleyi daha ne kadar ust uste kuracaksin imdat !
Ama yinede güzel tavsiye ederim
İblis TohumuRobin Cook · Altın Kitaplar · 198956 okunma