Çok uzundu bazı yerlerinde gerçekten iyi hissediyorsunuz. Okurken fark ettiğim en önemli şey, düşüncelerimin ne kadar güçlü olduğu oldu. Gün içinde aklımdan geçen küçük bir “başaramam”, “yetersizim” gibi cümlelerin aslında ruh halimi ne kadar hızlı aşağı çektiğini görmek biraz sarsıcıydı. Ama aynı zamanda umut vericiydi de… çünkü düşünce değişebiliyorsa, his de değişebilir.