freud daha iyi anlatamazdı:
“olgunlaştıkça kimseyle uğraşasın gelmiyor. kendini yetiştirememiş insanlardan uzaklaşıyorsun. seni hasta edecek insanlarla birlikte olmaktan vazgeçiyorsun.”
Olmazsa olmayacak olanı bilmediğimiz için mi olmasa da olacak olanalarla kuşatıldık, yoksa olmasa da olacak olanlar bizi çepeçevre sarıp sarmaladığı için mi olmazsa olmayacak olanı hatırlamaz olduk?