"Birşey acır içimde şu göğsüme ne kattın" dizesini ilk kez şiirin bütününden ayrı olarak ele aldım ve birinin bir ötekine ettiği kötülük'e karşılık bir dize olarak algıladım. Hem zaten hayatım altüst olmuş ve altı üstünden de beter çıkmıştı.
"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde fakat her şeyden habersiz yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin."