Bu yüzden bizim de ızdırabın tamamıyla yüzleşmemiz, zayıflık ve kaçamak gözyaşı anlarını asgari de tutmamız gerekiyordu fakat gözyaşlarımızdan utanmamızın gereği yoktu; çünkü gözyaşları bir insanın cesaretlerinin en büyüğü olan acı çekme cesaretine sahip olduğunun kanıtıdır.