gülsüm

gülsüm
Ey nefsim meftun olduğun o zevkleri hiçe indirirler...
Dudağımda ki titreme içimde can çekişen gelecektir.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Reklam
“İnsan en çok yakınlarından ölüyor.”
İyi olup, hep öyle kalmaya bakın. Çünkü ölüm acılarınızı, mutluluklarınızı, sevdiklerinizi bir gün yok edecek. Bu hayat nefretle, kinle, küskünlükle, kötülükle yaşanacak kadar uzun değil. İsminizi bilen son kişi öldüğünde, hiç doğmamış olacaksınız.
Geceyi seyrede seyrede öğrendim ki ışık insanın içinde yanmıyorsa yüzüne vurmuyor.
Gözyaşını küçümseyenin acısı da olmaz sevinci de.