“Hiçbir şeyin gizlenmediği bir sohbetin nasıl olacağını merak ediyorsunuz ya, bence cehennemden farksız olurdu. İnsanın kendisini bir başkasına açması ihanete davetiye çıkarmaktır, ihanet de insanı hasta eder, öyle değil mi?”
Geçmiş deneyimlerimin bana öğrettiği şey bu: "Başkaları için çalışıyor olsam
bile kendim için de çalıştığımı unutmamalıyım. Bunu kendim uğruna yaptığım için üstünkörü yapmamalıyım. Bundan daha da önemlisi, çalıştığım anda da, çalışmadığım anda da benliğimi kaybetmemeliyim. Çalışma hayatım tatmin edici de, mutlu edici de değilse, her günüm anlamsız ve acı vericiyse, başka bir iş bulmam gerektiğini unutmamalıyım; çünkü ben, bana verilen tek hayatı yaşıyorum."
“Bazen bir şeyi söylemediğimiz gerçeğinin kendisi bir yalana dönüşür. Söylememiş olmanız genelde mühim değildir, ancak kimi zaman bir sorun haline dönüşebilir.”