günlük hayat üzerine düşünmeye başlıyorum.7 gece 9 günlük bir yolculukta o şehrin gündelik yaşamını yakalamak zaten mümkün değil .oysa bir ay hatta iki ay kalanlar için Budapeşte ve Viyana çoktan sıradan mekanlara dönüşmüştür…. Belki de romantizm dediğim şey aslında bir başkasının gündelik yaşamını kendi keyfime göre yakıştırdığım bir yorumdur.