“Küstürmeyin insanları hayata. Sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden. Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar. Küstürmeyin işte bazı insanları...” | Nazım Hikmet RAN |
Yolculukta yolu izlemek ve düşünmek yolculuğun güzel yönleri olabilir. Kötü yönleri ise yoldaşının olmaması..tek başına yolculuk yapmaktan her zaman nefret edeceğim..
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ne güzel demiş.. Soru çözerken ✨
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı? Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır? Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı? Hırsızlık; para, malmı çalmaktır? Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı? Solması için gülü dalından mı koparmalı? Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı? Öldürmek için silah, hançer mı olmalı? Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı? Sevgilimin bana gönderdiği şiirler partfjfj
Gün güzel ilerliyor bakalimm, sizin nasııll??
Gözleri ve gönlü güzel olanlar , gözleri ve gönlü güzel olanlara denk gelsin inşallah