Bugünkü cuma hutbesi bayağı övülünce bir bakayım dedim hakikaten güzelmiş; ‘aile olmak’ konulu.. asıl olanın gösteriş değil; sevgi, sadakat ve huzur üzerine kurulu bir yuva olduğunu güzel hatırlatıyor.
Çiçeklendim..
Çiçekler açtı ellerimin yarığında, Meğer bendeymiş, sende görmek istediğim güzellikler, Ben ağladıkça sulanmış, güldükçe rengarenk açılıyorlarmış.. Niye bu kadar güzel kokuyorsun diyordum, Ellerini avuçlarıma alıp öperken, Farkettim ki çiçeklerim çok güzelmiş.. Sen olmasanda renkliymiş, İster saksı , ister bozkır olsun İsterse bataklığın ortasında açan bir çiçek, Hiç farketmeden hepsi bende açıyormuş.. Mezarlığından çıkınca anladım, Sadece karanfil olmadığımı.. Ruhefza1i.. youtu.be/oN-TgreSL04?si=...
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Telefonun güzelmiş numarası ne
Beni niye bırakıp gittin Müzeyyen? - Elimde değildi, kendime engel olamadım. Ona aşıktım. Seni üzmek istemezdim ama kendimden de vazgeçemedim. - Değdi mi peki? - Mesele bu değil ki, yaşamam gerekiyordu yaşadım. Ama biliyorsun işte bitiyor en nihayetinde her şey gibi. - Çay için teşekkürler. - Gitme! Lütfen! Diyelim ki gitmedin. Seninle beraber olmaya devam ettik. Ne değişecekti? Ne yapacaktık?-Sevişirdik. Başka? Sabahları beraber uyanırdık. Ben senden önce kalkardım. Senin uyuyuşunu izlerdim. Sonra sen uyanırdın. Bana gülümserdin. - Sonra? - Sonra, sabahları çayı tek şekerli içtiğini, günün diğer saatlerinde şekersiz içtiğini biliyor olurdum. O ilk şekeri ben atardım çayına, zarifçe eritişini izlerdim. - Sonra? - Sonra, en çok boynundan öpülmeyi sevdiğini biliyor olurdum. Güzelmiş. -Sonral dışarı çıkardık. Dışarıda yağmur yağıyor olurdu. Biz şemsiyeyi almazdık. Sırılsıklam olurduk. Sonra sen bana sokulurdun. Ama saçağın altına hiç girmezdik. Sonra sen üşütürdün. Ayakların buz gibi olurdu. Ben sana en sevdiğin o mavi çoraplarını getirirdim. Sonra bayramları babaannenin mezarını ziyaret etmeye giderdik. - Gider miydik gerçekten? - Giderdik. Hayatta en sevdiğin kadın için ağlayışını izlerdim senin. Hiçbir şey yapmazdım; gözyaşlarını silmezdim, seni teselli etmezdim. Orada öylece ağlayışını izlerdim senin. Başka insanların mezarlarının arasında dolaşarak, hayatın ne kadar şahane bir şey olduğunu düşünürdüm. Sonra hiçbir şey yapmazdık. öylece otururduk. Çok bilinmeyenli bu sorunun yanıtını arardik. Hayat bizi yalancı çıkarana dek, bulduğumuz cevapları doğru sanırdık. - O zaman, bir çay daha içelim mi? - Daha fazla çay içmek istemiyorum ben.
Eski günler ne de güzelmiş...
Duygu ve Düşünce
Başka istediğimiz yok bizim..
GÜL'e sormuşlar...? Seni yaşatan SU mu ...? Hava mı...? diye... GÜL ... Onlardan daha önemli bişey var demiş... Peki ... Su'dan ve Hava'dan Daha önemli ne olabilir ki demişler...? GÜL'ün cevabı çok düşündürücü ve bi o kadar da güzelmiş... BEN... SEVGİ ile YAŞARIM demiş... Beni gerçekten seven... Bana her şeyi zaten verir demiş...❤️‍🩹