Gökhan Vural

Gökhan Vural
@gvural
Neden olmuyor diye üzüldüklerimi. Düşününce farkettimki. Ben Allahtan ,hayırlısını istemiştim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Önce sen.
Önce sen, kendini değerli bulmalısın. Önce sen, seni sevmelisin. Unutma ki koskoca kainat içerisinde teksin. Hayatın ve her şeyin seninle başladı, seninle bitecek. Sakın kendini yok sayma, asla değersiz bulma. Başkalarına benzemeye özenme. Sen, seninle güzelsin... Biliyorum, bazen zorlanıyorsun. Hatta çok acı çekiyorsun, onu da biliyorum. Göz yaşları içinde kıvranırken, aslında en güzel yerdesin desem kızar mısın bana?.. Çektiğin acılarla büyüyorsun... Ruhun olgunlaşıyor, arınıyorsun. Unutma ki hayatına giren her insanın bir nedeni var. Yine unutma ki, aşık olduğun, canın gibi sevdiklerin seni kıracak, acıtacaklar. Hepsi o kadar... Kimin gücü yeter, senin özündeki değerleri yok etmeye?.. Yeter ki sen izin verme. Sen sana sahip çık... Geri dönüp baktığında "iyi ki hayatıma girdiler" diyeceksin... Sakın pişman olma, sen hep sevgi gözüyle bak, kusur arama... Her şey yolundayken oldum sanma, köşeye sıkıştığında bak kendine ve kızdığına. İşte o zaman sevgiyi, aşkı sorgula. Bence sorunlarına takılma, kattıklarını gör ruhuna. Çektiğin acılardan, yeni bir "Ben" çıkardın aslında. Yeni sen, yeni bir hız kazandıracak tekamül yolculuğunda. Olgunluk nasıl da yakıştı sana... Canın yanmasaydı, sevgiyi nasıl öğrenecektin?.. Sabretmeyi, her şeye rağmen sevmeyi... Egonla başa çıkmayı... Nefsini terbiye etmeyi... Gönülden verebilmeyi... Hatta vermeye doyamamayı... Yaşadığın acılar seni çirkinleştirmediyse, her şartta zerafetinden hiç bir şey kaybetmeden devam edebildiysen yoluna, ve bir gün sessizce gidebildiysen, geçmişini uğurlayabildiysen, ne mutlu sana... Yeni "Sen'i" benim gözümle görmeye ne dersin?.. Öyleyse bu kez; ruhundaki gerçek güzelliklerin, gözlerinden yansıdığını görmek için, bak aynaya... Gördüğün muhteşem güzellik seninde gözlerini kamaştıracak az sonra... Büyüdün,
Misafir Adam
Bir kerre misafire çıkmış adın;  İstesen istemesen gideceksin.  Mihnet payı da olsa bu hayatın,  Güler yüzle katlanmayıp neylersin.  Ötede ne var ne yok belli değil;  Kimse bilmiyor nedir karşı kıyı.  Gününün kadrini kıymetini bil;  Balını almadan salma arıyı.  Bir gül açabilir her nefesinde;  İstersen teneffüs etmekle mest ol.  Hele sevgi hele iyilik bahsinde,  Baharda tabiat gibi cömert ol. Cahit Sıtkı Tarancı
Aloo.. Gecip giden yıllar. Kaybedilen hayatlar. Güzel hayallerim. Oradamı acaba ?
Şans
Nefes alıyorsan, hala bir şansın var demektir.