Genel olarak bende bir farkındalık oluşturan yada ufkumu genişleten kitaplara bayılırım.Bir düşünce oluşturur ve bu düşünce önce sizde "vay be off, olaya bak,woaw " etkisi bırakır.Hemen bu tarz şeyleri seven arkadaşına söyleyip üzerinde konuşma arzusu oluşturur.
Bu kitapta bir değil bir sürü bu tarz düşünce var.Kısa hikayelerden oluşan, akıcı bir kitap.
Güzellik reseptörlerimiz başa çıkabileceklerinden daha fazla uyarıcıya maruz kalıyor; tek bir gün içerisinde atalarımızın bir ömür boyunca gördüğünden daha fazla güzelliğe şahit oluyoruz.