Hiçbir kitabı yarıda bırakmam ama bunu bıtaktım evet çok kötü değil ama beni sarmadı okunabilir ama bu ritüelleri ben yapamıyorum ve bu tür kitaplar galiba benim tarzım değil ondan ama sizin de yorumlarınızı merak ediyorum
Ah biz insanlar.. Ne güzel anlatmış yazar bizi çok eleştiri alan bir kitaptı ama bence çok güzeldi tekrar tekrar okuyacağım bir kitap biz insanların neler yaşadığını bilim kurgu yoluyla çok iyi anlatmış bence okunması gereken bir kitap.