“Beni ne zamana kadar seveceksin peki?
Herhalde yüzümde ilk kırışıklar belirene kadar.
 şimdi artık gayet iyi biliyorum ki insan güzelliğini -güzellik ne demekse artık - yitirince her şeyini yitirir.”
“ Bir bakıma, güzellik de bir tür dehadır; hatta dehadan çok daha üstündür çünkü hiçbir açıklamaya ihtiyaç duymaz. Güzellik tıpkı güneş ışığı gibi, bahar mevsimi gibi, karanlık sulara aksi vuran, adına ay dediğimiz o gümüş kabuğu gibi bu dünyanın muazzam gerçeklerinden biridir. Sorgulanamaz. Ona sahip olanlara asalet bahşeder.”