Kendimi kocaman tebirk ediyorumm
En çok da bu güzel eserlerle dönüşen zihnim, duygu ve düşüncelerim...
Her kitap "yeni bir ben " demekti benim için. İyi ki, İyi ki...
Hem çalışıp , hem okuyup ,hem çokça gezip, hem de hayatıma birçok güzellik kattığım, dönüştürdüğüm kendiliğim ve yeni bu ben için teşekkürler 2025
Çünkü, beğenilmeyi merkez
alan bir dünya, insanın kendi içinde giderek daha sıkı kilitlenmesine ve çıkışı bulunamayan bir yalnızlığa gömülmesine neden olabilir. Dolayısıyla, kendini var hissedebilmenin tek yolu da beğenilmenin
sürekliliğini sağlamaya yönelik bir hayat tarzı.
ANLAŞILABİLME umudunu tüketen insanlar, dünyayla ilişkilerini
beğenilme üzerine kurma eğiliminde oluyorlar, kurtulması güç
bir tuzağa düştüklerini fark edemeden.