Dünya.xdx

Dünya.xdx
@hacer63
öğrenci
şanlıurfa
antalya
4 okur puanı
Şubat 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“- Şimdi neden hiçbir iş yapmıyorsun? - Yapıyorum. - Ne yapıyorsun? - İş yapıyorum. - Ne işi yapıyorsun? - Düşünüyorum.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
10/10
·164 syf.··
Beğendi
·
2015 9. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2015 00:00
Kitabı az önce bitirdim saatlerce düşünmek istiyorum. Nasıl bir adam, nasıl bir kadın, nasıl bir aşk... İçinde dünyayı barındıran Raif efendi. O kadar etkilendim ki kitabın sonlarına dogru kalbim çarpmaya başladı. Beğenildiğinden okunduğundan daha fazlası var bu kitapta. Aslında bir hafta kadar yeni bir kitaba başlamayıp bu kitabı düşünmek yorumlamak istiyorum kafamda. Okumayan kalmamalı.
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,6bin okunma
Ben inanıyorum... Güzel şeyler düşünen insanlar güzel günler yaşayacak. Belki zaman alacak, belki biraz güç olacak, belki bazı zamanlar da yoracak ama sonunda her şey güzel olacak... İyi anılar bırakanlar iyi hatırlanır. Kötü şeyler yaşatanlar hep unutulmak istenir ama asla unutulmazlar. Hep bir pişmanlıkla hatırlanır onlar. Bir sürü keşke bırakırlar geride... Onlar mutlu olurlar belki ama hiçbir zaman mutlu kalamayacaklar. Bir gün mutlaka yaşattıkları her şeyi kendileri de yaşayacaklar... Acıyı da huzuru da...