Fakat içimizde bizim 'ahlak' tarafımızda hiçbir şekilde münasebete geçmeyerek hadiseleri muhakeme eden neticeler çikaran ve tedibirler alan bir 'hesabi' tarafımız var ve lafta değilse bile fiilde daima o galip çıkıyor ve onun dediği oluyor
Bana öyle geliyor ki, hakikatten yapabileceğimiz tek bir şey var, o da ölmek. Bak bunu yapabiliriz ve ancak bu takdire irademizi tam bir şey yapmakta kullanmış oluruz