Yazar kitabında gerçek yaşanmışlıkları konu ederek hem tarihi hem de insanlık dışı olayları bize anlatıyor. Kitabı okurken yapılan işkence ve zulümler zaman zaman midemi bulandırdı. İnanılmaz.
Yazar bize organ bağışının ne kadar önemli olduğunu hatırlatmış üstelik bunu çok naif bir aşk ile süslemiş. Bir organ ve iki aşk.Mutlaka okunması gereken bir kitap.