Hafize Demir

Hafize Demir
@hafizedemiir
Her insanın kendisi için kaygılanarak değil, sevgiyle yaşadığını öğrendim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü eğer ben kendi hayatımın arkasında durabiliyorsam,herkesin karşımda durması önemsizdi.
Seni iyi hissettiren yerlere uç!
Eğer içinde bir rahatsızlık yoksa,doğru ve yanlış denilen kavramlardan uzak bir yerdeysen ve orada sadece bir duygu hissediyorsan ve bu duygu sana kendini iyi hissettirmişse, unutma ki yaptığın şeyin yanlışlığı veya doğruluğu sadece topluma göredir,gerçeğe göre değil.
sen onlardan olma. insanlar kötü olsa da sen iyi ol. çünkü günün birinde onlar kötülüklerinden kaybederken,sen iyi kaldığın için kazanmış olacaksın.