Türkiye'deki Amerikan okullarının 1930'lu yıllarda Atatürk tarafından kapatılmasının intikamını, 1950'li yıllarda Atatürk'e söven imamlar yetiştirilmesini destekleyerek alıyordu Amerika...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
BİZİM SOLCULAR HAİN, GAFİL VE NAMUSSUZDUR!..
Yaşar Kaplan/ Akit
Türk solu, Türkiye'yi karıştırmak ve hep geri kalmış ülkeler arasında tutmak isteyen dış güçlerin emellerine hizmet etmekten başka bir misyon üstlenmemiştir. Yani Türk solu her zaman dünya sağının (kapitalist, emperyalist ağaların) hizmetinde olmuş ve doğrusu efendilerine gönüllü olarak verdikleri hizmetlerde kusur etmemiştir. Solcular sadisttirler, muzırdırlar, namussuz ve nankördürler. Gafildirler, haindirler. Hatta denebilir ki bunların dünyada en çok zevk aldıkları şey ihanet etmektir.
Kur'an'da yalan şiddetle kınanırken, Siyasal İslamcı yazarların nasıl gerçekleri böylesine alt üst eden yazılar yayımlayabildiğine şaşmıyorum. Biliyorum ki Müslüman başka İslamcı başka şeydir. Simit satan adama simitçi denildiği gibi, İslam'ı satan adama da İslamcı denir.
Demek ki, toplum önünde Atatürkçü söylevler çekip Atatürkçü demeçler veren bir takım askerler de kapalı kapılar ardında Amerika'nın baskısı altında, isteyerek ya da istemeyerek, Siyasal İslamcılığı besleme, palazlandırma, yönetime getirme buyruğunu yerine getiriyorlardı
Cumhurbaşkanı Cevdet Sunay, 1969'larda şöyle diyordu:
Bugünkü (1968-1969) laik okullar birer anarşi yuvası haline geldi. Bu laik okullardan yetişen gençlere memleket idaresi teslim edilemez. On yıl sonra bunların hepsi işbaşına geçecekler. Onlara nasıl güvenebiliriz? Hem biz laik okullara karşı İmam-Hatip Okullarını "bir alternatif' olarak düşünüyoruz. Devletin kilit mevkilerine yerleştireceğimiz kişileri bu İmam-Hatip okullarında yetiştireceğiz.