Belki de Tanrı, insanları yaratırken onlara Şeytan'ın kışkırtmalarıyla mücadele ederek değil, görmezden gelerek ve kendilerini geliştirerek iyiliğe yönelme görevini verdi.
Dünya ile mücadele, insanın kendiyle mücadelesi demektir.
Eğer bebek, insan olmanın eksik bir
biçimiyse; kız bebek de bebeğin eksik bir biçimidir.
Haftanın altı günü kadar sıradan ve değersiz bir şey.
Bir erkek çocuk doğduğunda ise sanki pazar günü gelmiştir.