Bir insanın iç dünyasını gösterebilmek için tam betimleme yapılmış. Eğer fazla olsa sıkar, az olsa karakterin iç dünyası anlaşılmaz ancak burada öyle bir çizgi tutturulmuş ki gerçekten Türk edebiyatının en önemli eseri olarak gördüğüm kitaptır. Ayrıca hikaye de çok başarılı, bu kitabı ikinci okuyuşum. Okumayan varsa hiç düşünmeden okumalı.