“Koçgiri Kılbe niree ? “
--Nereki la gardaş ?
-- heççç aha ööle bii gedecukk alişan beye doğru.
--xayırdır bu vaxıttamı ? :)) axşam olsa ağnarduxda !
*çanak anten gurmaya gediyoxx!! ((
--sen neye gediyon ki ! çırax yoxmuydu ki nem ? :)
*gardaşımın işi bir seferde olsun deduk ! o enukler beceremez malamat ederler işi.
--eyiyaa bende gelim yardımım neyim olur :)
* sen bilin gardaş gedip gelecem hemen! kalmıyacammm.
--ööle hemen geleceğe benzemiyoo gedişin :)
* eyiyaaa bin madem bir sen noxsansın zati
Hayranlık duyduğum bir kültür tam yaşayıp özümseyemediğm.Kendimi kimliğimi hep yarım "yitik"kimlik saymışımdır.tamm manası ile kelimelerin dansııı yanii :) gerçek olan alemde sanal kelimeler sohpetler.zara dan bahs ediyorum bir adıyla
"koçgiri" sıvasa komşu yani :)) biz kendimize zaralıyıx deriz.üzerinde
"turnaların"uçmadığı sıvas!!
her insanının turna olduğu zara-koçgiri!
bir rivayet derki "pir sultan"asıldıktan sonra üzerinde turnalar uçmaz olmuş.Bu gün kozmopolit bir kasaba bir adıda ermeni ismi olan zaro imiş eskiden.koçgiri isminide koçgiri aşiretinden alır.yavuz sultan selim döneminden kalma -verilen bir paye koçgiri kürtleşmiş-alevi Kızılbaştır yaniii.türk alevi köyleride vardır.tüm bu insanlar iç içe yaşar aralarında kutsal olan "kirve"lik teşkil etmiştir.herkesin kendi kültürünü özgürce kardeşçe yaşadığı bir yer zara-koçgiri.arada bir bahsii geçer yazdıklarımda "zozan"zozan koçgiride bir yayla!bu isimle ben hitap ediyorum.diğer adı "çiçekli yaylası" bir çiçeğim var çook severim Karçiçeğim ! birde
yaylam! ayıramadım ikisini birbirinden hangisini çook severim
bilemediğimden.ikisinede"zozan" zozanım dedim. benim zozanım.tahmin ettiğim arzu ettiğim kültürün olup olmadığını merak ediyordum
ki !!!
Tarık bindi arabaya:)))
--laaa gardaşşş kaçç
Sevgili arkadaşlar lütfen uyanır mısınız imsak vakti geçiyo, bugünleri değerlendirin oruç tutun. Uyanınsana aloooğğğ her gün yiyip içip geziyoruz şurda üç beş on beş yirmi gün oruç tutcaz kalkın hadiii
İki Şehrin Hikâyesi
Bu kitap lanetli galibaaaaa! Kaç hafta oldu kim bilir okumaya başlayalı ama bitiremedim hâlâââ! Oysaki kitabı çok beğendim, asla sevmediğimden ya da sıkıcı bulduğumdan falan değil. Gerçekten konusu, anlatım tarzı, ve yazarın üslubunu aşşşrrıı beğendim. Ama bitmiyooorrrrrr:(((((
Tembellik yaptığımdan değil kesinlikle ;D