6/10
·304 syf.··
2022 7. kitabı
Genel olarak fena değildi. Ne çok iyi ne de çok kötü diyebilirim ortalama bir kitaptı. Kitabın geçtiği yeri çok beğendim. Ortamı çok güzeldi. Göl ve çevresinde bulunan evlerle güzel bir tatil beldesinde geçiyor kitap. Gerilim romanı olarak geçmiş ama bir kısım dışın da çok fazla gerilmedim ama heyecan bazen merak da tüm kitap boyunca benimleydi. Olaylara karşı karakterlerin ne tepki vereceğini de kitap boyunca merak ettim. Çok sinirlendiğim yerler oldu, güldüğüm, eğlendiğim yerler oldu. Neredeyse kitap boyunca bir gizem vardı ama gerilim, bence tam anlamıyla yoktu. BURADAN İTİBAREN SPOİLER Küçük kızın kaybolduğu kısmı gerçekten aşırı heyecan içerisinde okudum. O kısımda gerçekten gerildiğimi hissettim. Yazar o kısmı gerçekten çok güzel yazmış. Yazarın yazdığı bazı bedensel betimlemeleri fazla buldum. Bence gerek yoktu. Kasaba ortamı hissi çok güzeldi. Kitabın geçtiği ortamı çok beğendim. Caroline gerçekten çok tatlı bir karakterdi. Onu yüzümde bir gülümsemeyle okudum ve kitabın sonundaki karakter gelişimi beni çok mutlu etti. Caroline ve Johnny kardeşliğini de çok beğendim. Hatta Johnny'nin anlatımından da kitabı okumak isterdim. İkizler ve Adam da sevdiğim karakterler oldu. Özellikle Adam gerçekten çok tatlı bir karakterdi. Onu okurken güldüğüm yerler oldu. En sonunda Panter'in onun köpeği olmasına gerçekten çok sevindim. Gram de çok güzel bir karakterdi. Caroline ile olan yakınlıklarını çok severek okudum. Aslında kızın anneannesi ama annesinden daha çok annelik yapıyor gibi duygusal anlamda. Jo karakterine o kadar sinir oldum ki. Nefret ettim ondan. Uzun zamandır bir karakterden bu kadar nefret etmemiştim. "Özgürlük" kelimesini tamamen yanlış anlayan, insanları kendi eğlence anlayışı için kullanan iğrenç, mide bulandırıcı bir karakterdi! Bir sürü sırrı var,
Roman
Göl Yolu'nun SırrıKaren Katchur · Yabancı Yayınları · 0142 okunma
10/10
·272 syf.··
2022 9. kitabı
İkinci ve üçüncü kitabın yorumunu beraber yapacağım. Yer yer spoiler içerebilir. İlk kitabin sonunda bir ayrılık olmuştu ama bazı sürpriz sebeblerden dolayı Blaire geri dönmek zorunda kaldı. Tabiki de Rush'a yüz vermedi ilk bu çok hoşuma gitti. İlk kitapta Rush'i sevmiş olsamda bu kitap acayip çileden çıktım. Kız bir bebek bekliyordu daha uzatır sonlarda söyler diye düşünmeme rağmen kitabın ortalarında söyledi bu çok iyiydi. Sonra ise hep Blaire ve ailesi arasında kaldı. Acayip sinirlerim bozuldu. Blaire tam bir melek 19-20 yaşlarında olmasına rağmen herşeyi öyle güzel omuzlandi ki hayran kaldım. Asla ikinci planda olmayı hak etmedi. Çok ama çok kızdım o muayenelere falan tek gitmesi Nan kaza geçirdikten sonra Rush in onu bir süre aramaması çok canımı yaktı. Yine de herşeye rağmen kız onu terketmedi. Gerçekten Rush onu hak etmiyordu. Woods hep yanında oldu bı ara keşke Blaire Woods ile olsa diye bile düşündüm. Üçüncü kitapta biraz daha Blaire'in üstüne düşüyordu ama Nan gene araya girdi. Ve bebekleri ile bir sıkıntı yaşarken Blaire yine yalnızdı. Bu sefer gidip Rush'i boğmaya hazırdım. Blaire Rush bir tercih yapmak zorunda kalırsa kendi ve bebeği yerine Nan'i seçecek diye korktu asla ama asla kız bunları hak etmiyordu. O hep ilk tercih olmayı hak edecek biriydi. Kitabın ikinci yarısı Rush tam bir romantik ve aşık davrandı ama keşke Blaire onu bir kere daha adam akıllı terk etseydi fena olmazdı. Sürünen bir Rush okumak istedim. Nan'i bu hale getiren cidden bir miktar Rush idi kıza çok fazla yüz vermiş doğal olarak Blaire gelince Nan tam elinden oyuncağı alınmış cadı bir kız gibi davrandı. Keşke Nan iyi bir insan olsaydı bu hikayenin sonunda keşke Blaire ile anlaşmaya çalışsa doğan minik yeğenine halalik yapsaydı. Ben seriyi çok beğendim keşke kalan kitaplarda cevrilse
Aşk
Tehlikeli YeminAbbi Glines · Pegasus Yayınları · 2016247 okunma