Pelin

Pelin
@halfwaytonowhere
"Bak, diyelim ki sen çok yaramazlık yaptın, hiçbir şey hak etmedin. Ya Luís ne yaptı?.." "O bir melek." "Ya Glória?" "O da." "Ya ben?.." "Bak, sen... ara sıra sen... sen... benim bazı şeylerimi yürütüyorsun, ama yine de çok iyisin." "Ya Lalá?" "Çok kötü dövüyor, ama o da iyidir. Bir gün kelebek boyunbağımı dikecek." "Ya Jandira?" "Jandira şöyle böyle, ama kötü değil." "Ya annem?" "Annem çok iyi, beni dövmenin onu çok üzdüğünü biliyorum. Hiçbir zaman bana bütün gücüyle vurmuyor." "Ya babam?" "Bak, onu bilemem. Hiç talihi yok. Bana benziyor olmalı, ailenin kötü kişisi." "Görüyorsun ya, ailede herkes genellikle iyi. Öyleyse neden küçük İsa bize yakınlık göstermiyor? Dr. Faulhaber'in evine gidersen, masanın bir sürü şeyle tepeleme dolu olduğunu görürsün! Villas-Boaslarda da öyle. Dr. Adaucto Luz'dan hiç söz etmeyelim..." İlk kez Totoca'nın ağlamak üzere olduğunu gördüm. "Bu nedenle, küçük İsa'nın, yalnızca iş olsun diye yoksul doğmak istediğini düşünüyorum. Sonra da, yalnızca zenginlerin zahmete değdiğini görmüştü... Neyse, bırakalım bunları. Belki söylediklerim çok günah."