📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Dünyaya neden pis diyorsun?
-Pis ya! Senin gibi serseriler benim gibi zavallı yaşlıları ezecek ve hiçbir yasa beni senden koruyamayacak... Pis... Leş gibi...
"Yetişkinlerin savaştığı, bombalar attığı, birbirini kesip doğradığı, acımasızlığın kol gezdiği bir dünyada gençlerin yurtsever, dine bağlı, uslu terbiyeli olmaları söz konusu değildir."
"Denizi seviyorsunuz!"
"Evet! Deniz her şeydir. Dünya'nın çoğu denizlerle kaplıdır. Denizlerin içinde on üç binden fazla canlı yaşar. Gerçek huzuru ancak denizlerde bulabilir insan. Denizler diktatörlüklere ait değildir! Denizin yüzeyinde savaşlar, çarpışmalar olabilir ama on metre aşağıya indiğinizde diktatörlerin hükümranlığı sona erer. Bağımsız olabileceğiniz tek yerdir deniz. Burada efendi yok! Burada özgürüm!"