'Çocukların yaşaması için anneleri yalvarmış, beni de ikna etmişti. Ana-babaları olmadan yaşayamayacağını sanmıştım. Oysa başka bir kadın, çocukları besleyip büyütmüş.' Kadının başkasının çocuklarına acıyıp ağlamasını görünce, içinde yaşayan Tanrı'yı gördüm ve insan neyle yaşar anladım.