İnsan Neyle Yaşar - İnsana Çok Toprak Gerekir Mi hikayesindeki kahraman beni çok etkiledi.Şu dünyada bazı insanların dur noktası olmadığını, hep bir fazlasını istediğini ve bunun içinde gözü dönmüş gibi davrandığını, sağlıklı düşünemediğini ama kendini yıpratıp son noktaya geldiğinde ve geriye dönüp baktığında her şeyin ne kadar da boş olduğunu aslında bize daha azı yetecekken aç gözlülük yapıp elde ettiğimizi bile kullanamayacak duruma geldiğimizi anlatıyor. Az olsun öz olsun bence..