Konuları, anafikri ve anlatımıyla bir şaheser ile karşı karşıyayız. Ahlaki onceleyen bir kitap. Söylenecek çıkmazlar.bir şey yok, alıp okumak ve okutmak gerekir.
Yine dramatik, akıcı bir öykü ile karşı karşıyayız . Kısa zamanda okunabilecek, az hacimli bir kitap, bir çırpıda okunabilir. Yabancıların öyküleri biraz benzer şekilde devam ediyor.