sana gerçegi söylüyorum. sahip olunan her türlü fiziksel ve zihinsel ayrıcalığın felâkete sürükleyen bir yanı vardır; devrik kralların sendeleyen adımlarında izini sürebileceğimiz türden bir felâket. diğerlerinden farklı olmamak daha iyidir. çirkinler ve aptallar bu dünyada her şeyin en güzeline sahiptirler. kafaları son derece rahat, ağızları bir karış açık öylece oturup oyunu izleyebilirler. zafer nedir bilmezler belki ama en azından, yenilgiyi de tatmazlar. hiç istiflerini bozmadan, kayıtsız, gürültüsüz patırtısız yaşayıp giderler; tıpkı hepimizin yaşaması gerektigi gibi. ne başkalarını felâkete sürüklerler, ne de yaban ellerde heder olurlar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
güzel şeylerden kötü anlamlar çıkaranlar, cazibeden mahrum, yoz insanlardır. bu bir kusurdur.
güzel şeylerden güzel anlamlar çıkaranlar, kültürlü insanlardır. bunlar açısından umut vardır.