Kitapta yer alan bigiler her ne kadar havalı gibi görünsede bilmediklerimizi öğrenmek için bile en azından bir şeyler bilinmesi gerektigi gerçeğiyle karşı karşıya bırakıliyorsunuz. Kitap öyle herkesin ben de dahil bir çırpıda okuyup anlayabileceği bir eser değil. Ben kitabı okurken olay orgusunu takip ederek ilerledim. Yine de zor oldu. Eser tam bir ansiklopedik roman.