Başkalarının gözünde bu belkide bir hatadır. Ama sen günah diye inanıyorsan, o zaman günahtır. İnsan hep kendi günahlarını Kendi yarata yarata Yaşar ve ölür.
Açlığı yalnız kendi midesinde değil, çocuklarının karınlarında da hissedebilen bir insanı nasıl korkutabilirsin? Korkutamazsın... her korkunun ötesindeki korkuları tanımıştır o adam artık.