h. e.

h. e.
@hamiderdogan
Ne olursa olsun yüzümüzde gülümseme ve hayatımızdan neşe eksik olmasın:) kitapsever youtu.be/IxNf95gZHBU?si=...
edebiyat, hayatı anlamanın tek yoludur. Ben bunu yaşayarak öğrendim.
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
başıma gereksiz işler almamak, en azından tartışmalara girmemek için gerçekleri söylememeyi öğrenmiştim.
Edebiyat
hayatın özü, büyük sırrı; olmazsa olmazı: Unutmak. Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşam da olmazdı. İnsan, unutmadan hayatını sürdüremez.
Edebiyat
Duyguları anlamadan yaşamam olanaksızdı. Bu eğitimi ancak edebiyat sağlayabiliyordu.
Edebiyat
benim niyetim de kalan ömrümü okuyarak, yazarak geçirmekti
Edebiyat