Bir gün Mihriban'ı göreceğinize inanıyor musunuz?
-Bilmiyorum, görmek de istemiyorum. Değişmiştir şimdi,
ben onun nazarında değiştim, o benim nazarımda değişti. Niye görelim? Öyle kalsın ya.... İnsanların gönülde kalması, gözde kalmasından daha iyidir. Abdurrahim Karakoç
Khaled Hosseini şöyle der: Belki de tükenmişimdir. Bir şeyler yapacak, bir şeyler için uğraşacak çabayı kendimde bulamıyorumdur. Benim de emek vermeden güzel giden şeylere ihtiyacım vardır." ve ekler: "Beni bana geri vermek istiyorumdur..